خرید و راه اندازی iOS VPN

Apple مبتنی بر تلفن های هوشمند تبلت ها سیستم عامل iOS را اجرا می کنند و همه مشترکین VPN که قصد استفاده از شبکه VPN را برای فعالیتهای اینترنتی خود دارند باید بدانند که چطور iOS VPN را راه اندازی کنند. دستگاه های مبتنی بر Apple iOS مانند  iPad، iPhone و iPod توسط بسیاری از افراد، مدیران ارشد، افراد مشهور استفاده می شوند. همه این افراد نیاز به اتصال iOS VPN خواهند داشت برای اینکه اتصالشان به اینترنت موثر و خوشایند باشد. پس از خرید VPN برای این سیستم عامل نیاز مند راه اندازی وی پی ان برای گوشی خود هستید

buy-ios-vpn

نیاز به خرید iOS VPN

خرید VPN مهمترین نیاز برای استفاده از iOS VPN مربوط به امنیت و ناشناسی است. دستگاه هایی مانند تلفن های هوشمند و تبلت ها امنیتی مانند PCs یا لپ تاپ ندارند، که برای حمله های آنلاین اسیب پذیر هستند. با توجه به این، می توان خطری را که آنها هنگام دسترسی به اینترنت با این دستگاه ها دارند را تصور کرد. یک سرویس iOS VPN در حفاظت از همه اطلاعات خصوصی به کاربران کمک خواهد کرد. نه تنها امنیت؛ اتصال VPN  ویژگی های جذاب متفاوت دیگری نیز ارائه می دهد مانند، سازگاری با دستگاه های متعدد، کیفیت بهتر عکسا، کاهش ترافیک داده ها، بهبود کیفیت کلی اینترنت و غیره را فراهم می کند.

راه اندازی iOS VPN خرید شده

اتصال Apple iOS VPN می تواند کاملا به آسانی روی دستگاه شما راه اندازی شود. امروزه، تعداد زیادی شرکت های VPN ، iOS مبتنی بر برنامه VPN را راه اندازی کرده اند و این برنامه قطعا کار را برای مشترک آسان می کند. نصب برنامه، اجرای آن بوسیله وارد کردن همه اعتبار کاربر و این همه فراینده انجام شده است. مشترکین همچنین می توانند این دستورالعمل را برای راه اندازی iOS VPN در iPhone، iPad، iPod .

مشترکین VPN باید این حقیقت را بدانند که روش راه اندازی VPN بسته به نوع شبکه اینترنت ارائه شده توسط VPN کمی متفاوت است. انواع پروتکل در تعیین روش راه اندازی تشخیص دهنده اند. PPTP، L2TP، IPSes، SSTP، OpenVPN و غیره نام های برخی از انواع پروتکل ها هستند که توسط ارائه دهندگان سرویس عرضه شده است. با توجه به نوع پروتکل ویژگی های شبکه متفاوت خواهد بود. دستگاه های Apple iOS پیچیده نیستند و این در بیشتر انواع پروتکل ساخته شده است. کاربران نیاز دارند به سادگی نوع پروتکل را انتخاب کنند و همه اعتبار حساب را در زمینه های مروبطه وارد کنند.

  • از صفحه اصلی iPhone یا iPad روی Settings کلیک کنید.
  • در صفحه اصلی Settings، ‘General’ را انتخاب کننید و در زیر آن، می توانید گزینه VPN را پیدا کنید.
  • بر روی VPN کلیک کنید و در صفحه بعد؛ گزینه ‘Add VPN Configuration’ را انتخاب کنید و wizard اتصال VPN جدید را وارد کنید.
  • در صفحه بعد، کاربران می توانند نوع شبکه پروتکل VPN ارائه شده بوسیله VPN یا از L2TP یا PPTP یا IPSes انتخاب کنید.
  • پروتکل VPN درست را انتخاب کنید و همه فیلدها را وارد کنید.
  • اطلاعات کاربری مانند نام کاربری و رمز عبور، آدرس سرور، ID، انواع رمزگذاری و غیره توسط مشترک ارائه خواهد شد.
  • فیلد شرح باید نام اتصال VPN را نشان دهد، آدرس سرور توسط ارائه دهنده سرویس ارائه خواهد شد، RSA SecurID باید برای L2TP و PPTP VPN غیرفعال باشد، پروکسی باید ‘OFF’ باشد و گزینه ‘Send All Traffic’ در حالت ON باشد.
  • سطح رمزگذاری می تواند بصورت خودکار باشد یا کاربر می تواند نوعی از رمزگذاری را انتخاب کند که توسط ارائه دهنده سرویس فراهم شده است. معمولا، تنها دو نوع از سطوح رمزگذاری یعنی 128 بیتی و 256 بیتی وجود دارد. ویژگی امنیتی ارائه شده توسط VPN بر اساس فاکتور خاص فراهم شده است.
  • پس از پر کردن صحیح فیلدها بر روی ‘Save’ کلیک کنید. اطلاعات نادرست ممکن است منجر به شکست در اتصال شود.

اکنون، اتصال VPN جدید که ایجاد شده است و می تواند در منو VPN پیدا شود. همه این لیست اتصال شبکه در دسترس در دستگاه می تواند در این منو پیدا شوند. اتصال VPN را انتخاب کنید و بر روی ‘Connect’ کلیک کنید. نام کاربری و رمز عبور را در فیلد مربوطه انتخاب کنید و به VPN متصل شوید. اگر کاربردر ایجاد اتصال اینترنت با مشکلی روبرو بشود، می تواند با تیم پشتیبانی مشتری تماس بگیرد تا راه حل را بدست آورد.

5 ارائه دهنده سرویس iOS VPN برتر

vpn-prices

در میان تعداد گسترده ای از ارائه دهندگان سرویس های VPN در جهان، تعداد شرکتهای VPN که سرویس های خاصی ارائه می دهند را به راحتی می توان طبقه بندی کرد. کارشناسان 5 شرکت برتر در این زمینه را انتخاب کرده اند که در اینجا آورده ایم.گرچه از میان این ها خرید VPN از parsvpn.online را توصیه میکنیم.

 خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online